پرسنال برندينگ

اهميت پرسنال برندينگ

پرسنال برندينگ

 روش هاي مارك شخصي يا مارك شخصي

1. مخاطب خود را با حقيقت پاره كنيد حقيقت هميشه مي درخشد. حتي بدون فناوري فعلي ، مردم هميشه راهي براي يافتن درست و غلط داشته اند. و اكنون كه همه در رسانه هاي مجازي فعال هستند ، پشت كردن به حقيقت دشوار است. برخي از شركت ها وسوسه مي شوند كه به حقيقت پشت كنند و براي سود سريع و فوري به مشتريان خود دروغ مي گويند. اما در طولاني مدت ، واقعاً ارزش آن را ندارد. چنين روشهاي غيراخلاقي براي شركتي كه مي خواهند نام آنها خوب شنيده شود و گفته شود جواب نمي دهد. حتي به مشتريان خود اجازه دهيد محصول را پس دهند و به قول شما عمل كنند. هميشه محتواي سازگار و مشخصي را ارائه دهيد و به برند خود وفادار بمانيد. در دفتر خود ، خدمات مربيگري به كارآفرينان به عنوان مثال ، اگر خدمات مربيگري را به كارآفرينان ارائه مي دهيد ، از مارك هاي بي ربط حمايت نكنيد.

ز برند خود مراقبت كنيد

به محض اينكه ديگر از برند خود مراقبت نكنيد ، مخاطبان شما اين موضوع را درك خواهند كرد. در اين صورت آنها به افتخار شما شك مي كنند و اعتماد خود را به نام تجاري شما از دست مي دهند. اما اگر اعتماد مشتريان خود را جلب كنيد ، به تدريج به يك بازيكن برجسته در ميان رقباي خود تبديل خواهيد شد. مشترياني كه مي دانند شما صادق هستيد ، هنگام خريد از شما احساس امنيت مي كنند. بيشتر بياموزيد: Google چگونه به برند شما كمك مي كند؟پ

روش دوم

۲. براي مارك شخصي خود ، داستاني را به اشتراك بگذاريد كه هيچ كس نمي تواند آن را كپي كند. براي نام تجاري شخصي خود ، شما بايد داستان خود را داشته باشيد. دهه ها پيش حتي يك مارك تجاري مي توانست از شكست بازماند. زيرا در آن زمان شروع كار براي همه امكان پذير نبود. يا بايد پول و پله كافي داشته باشيد ، يا اعتبار زيادي داشتيد. امروزه فناوري بسياري از اين موانع را برطرف كرده است. به عنوان مثال ، امروزه حتي يك دانش آموز مي تواند در يك هفته پادكست را شروع كند. مي تواند در عرض چند ساعت وب سايت بسازد و چندين قسمت پادكست را ضبط كند. اگر در كار خود لجبازي كند ، پس از مدتي مي تواند پيروان زيادي به دست بياورد و از اسپانسرها درآمد كسب كند.

داستان خود را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد

به اشتراك گذاري داستان ها درست است كه اين خبر خوبي براي كارآفرينان با انگيزه است ، اما بخاطر داشته باشيد كه هرگز اين همه رقابت وجود نداشته است.طولي نكشيد كه شركت هاي ديگر شروع به كپي برداري از ايده شما مي كنند. اما آنچه هيچ شغلي نمي تواند شما را بدزدد داستان شماست.

مخاطب بيشتز

به همين دليل شما بايد داستان خود را با مخاطبان خود به اشتراك بگذاريد. به عنوان مثال ، اگر وبلاگي سودآور داريد ، به خوانندگان خود بگوييد كه چگونه از پس مشكلات مالي برآمديد. اگر مشاغل آزاد نوشتن داريد ، به آنها بگوييد كه چگونه با فلج كنار آمديد. هرچه مخاطب شما بيشتر با شما همذات پنداري كند ، بهتر است. بدون سابقه ، تجارت شما قادر به برجسته شدن در رقابت نخواهد بود. و با كپي برداري از موفقيت هاي ساير مشاغل ، فقط در كوتاه مدت موفق خواهيد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.