برند سازي شخصي چيست؟

اهميت پرسنال برندينگ

برند سازي شخصي چيست؟

نام تجاري شخصي شما فقط تبليغ نام شما نيست

آيا تا به حال گوگل نام خود را جستجو كرده ايد؟ ممكن است دريابيد كه برخي از افراد از شما نام مي برند و اين باعث مي شود كه آيا ديگران دقيقاً همانطور كه شما مي خواهيد درباره شما صحبت مي كنند متعجب مي شويد.

اين دقيقاً همان جايي است كه بحث نام تجاري شخصي مطرح مي شود. به خاطر داشته باشيد كه نام تجاري شخصي شما فقط تبليغ نام شما نيست ، بلكه ابزاري براي نمايش توانايي هاي شماست ، بنابراين مهم است.

داشتن توانايي هاي جالب توجه در مورد شخصي صحبت مي كنيم مارك ، ما در حال تلاش براي نشان دادن آنچه هستيم هستيم ، بنابراين بايد سعي كنيم اين واقعيت را رقم بزنيم. با تماشاي اين موضوع اعتبار كسب مي كنيد.

 

 

مارك شخصي شما تركيبي از مهارت ها و تجربياتي است كه داريد.

ما سعي كرده ايم در اين مقاله به جزئيات بيشتري بپردازيم. بياييد در مورد مارك شخصي چيست ، چرا مهم است ، مراحل مارك شخصي و تكنيك هاي موفقيت در اين فرآيند صحبت كنيم. اول از همه ، ما بايد از شما بپرسيم كه چرا مي خواهيد شناخته شويد؟

اگر كسي نام يا تجارت شما را ذكر كند ، مي خواهيد به او چه بگوييد؟ برخي از افراد مي توانند در عرض چند ثانيه به اين سال پاسخ دهند ، در حالي كه ديگران ممكن است به طول عمر خود نياز داشته باشند.

لازم به ذكر است كه نام تجاري شخصي فقط براي شخصي كه صاحب مشاغل است نيست ، بلكه براي هر شخص با نفوذ ، رهبر يك روشنفكر يا كسي كه مي خواهد داستان خود را با جهان به اشتراك بگذارد نيز ضروري است.

 

شيوه تبليغات نشان دهنده برند شخصي شماست

ما مي خواهيم ابتدا با تعريف يك مارك شخصي شروع كنيم و سپس به اهميت مارك شخصي بصورت آنلاين بپردازيم. بيشتر افراد مارك هاي شخصي را با نام و نشان تعريف مي كنند.

اما بيش از شيوه تبليغات ، نشان دهنده برند شخصي شماست. اين مي تواند تركيبي بي نظير از تخصص و مهارت ، تجربيات باشد و بخواهيد مخاطبان شما ببينند.

اين داستان داستان شماست ، تصوير شماست. ايجاد شده در ذهن ديگران چرا به مارك شخصي نياز داريد؟ شما خود را به مشتريان فعلي و آينده معرفي مي كنيد.

 

هرچه معماي شخصيت تجاري شما كاملتر باشد ، مخاطبان شما نيز بيشتر مي شوند

ديگران شما را همانطور كه مي خواهيد مي شناسند. شما در مخاطب خود احساس وفاداري و اعتماد ايجاد مي كنيد. چرا مارك شخصي شخصي است؟ مخاطبان هدف شما را پيدا مي كنند. همانطور كه شروع به بيان داستان خود مي كنيد ، هرچه معماي شخصيت تجاري شما كاملتر باشد ، مخاطبان شما نيز بيشتر مي شوند.

آنها در مورد نام تجاري شما صحبت مي كنند ، به تخصص شما اعتماد مي كنند و شما را دوست دارند. پرسنل مارك دار به گسترش و صميميت بيشتر اين حلقه كمك مي كنند. اعتماد سازي يكي از مهمترين دلايلي است كه ما به اعتماد نياز داريم وقتي شما خود را به ديگران اطلاعات واضح ، حرفه اي و به موقع مي دهيد.

آنها با شما احساس امنيت و راحتي مي كنند.

 

نام تجاري شما را در زمينه تخصص خود اعتبار دارد

اين احساس اعتماد كسب و كار شما را به يكي از معتمدترين مشتريان تبديل خواهد كرد و ايجاد ارزش است كه به دنبال آن هستيد. اين مهم است كه مخاطب احساس كند شما به او اهميت مي دهيد. با ايجاد جامعه اي از مخاطبان ، اعتبار خود را به دست مي آوريد ، شما با كاركنان يك تصوير قوي از نام تجاري شما را در زمينه تخصص خود اعتبار مي بخشد و حتي ديگران ممكن است شما را به عنوان يك رهبر بازار تشخيص دهند.

اين اعتباري است كه نمي توانيد با پول نقد كسب كنيد و در نهايت مارك شخصي شما به شما كمك مي كند تا به همه دسترسي پيدا كنيد.

 

مهارت ها و نقاط قوت خود را به مشتريان نشان دهيد

متفاوت باشيد اين نوع برند به شما اين فرصت را مي دهد تا مهارت ها و نقاط قوت خود را به مشتريان نشان دهيد. كليد ساخت يك مارك تجاري موفق و موثر اين است كه به طور مداوم در بازار باشيد و داستان يا محصول را بفروشيد ، خود را بسيار جذاب كنيد كه مردم مشتاق تجارت با شما هستند مراحل شخصي نام تجاري نام تجاري شخصي هنگامي كه پروژه نام تجاري شخصي خود را تنظيم مي كنيد ، مي توانيد در مدت زمان كوتاهي كار زيادي انجام دهيد ، ما هر مرحله از ايجاد آن را طي خواهيم كرد.

 

اعتبار نام تجاري شخصي خود را ايجاد كنيد

براي كسب اعتبار از اعتبار در كانال هاي مختلف مانند مجلات ، شبكه هاي اجتماعي و همسويي با محتواي خود استفاده كنيد. ايجاد يك استراتژي محتواي مناسب محتواي توليد شده خود را در سيستم عامل هايي كه مخاطبان شما در آن حضور دارند منتشر كنيد. محتواي شما در سيستم عامل شخص ثالث منتشر شود.

اطلاعات و جزئيات دوست شما هستند با دقت و توجه به اطلاعات ارائه شده توسط سيستم عامل هاي مختلف در مورد محتواي منتشر شده خود ، به شما مي گويد مخاطبان شما كجا هستند و چي من رفتار او هستم به علاوه ، شما مي توانيد بهترين زمان ها را براي ارسال محتوا بدانيد. سازمان يافته باشيد علاوه بر همه آمارها و اطلاعاتي كه سيستم عامل ها در مورد محتوا و مخاطبان به شما ارائه مي دهند ، سازماندهي و هدف گذاري در برند سازي بسيار مهم است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.